Recorregut

El recorregut està format principalment per pistes i corriols. La dificultat del trajecte es mitjana amb alguns punts més tècnics.

• Sortim de la piscina direcció font de l'Hedra pel riu.

• Al passar la font de l’Hedra, enfilem pel camí que porta al Cogulló pel dret. És el tram més exigent del recorregut.

• Un cop arribats a dalt, buscarem el punt geodesic del cim. Des d'allà, toca baixar per corriols fins la pista de terra.

• Seguirem la pista fins agafar un trencall a mà esquerra que ens durà per, primer una pista i, tot seguit, un corriol. Arribarem al Pont de Gata.

• Del Pont de Gata, enfilarem un corriol on salvarem un desnivell de quasi bé 200m+.

• Arribats al camí de l'ermita o Montsec, baixarem a mà dreta fins trobar-nos una nova pujada d'uns 100m+.

• Sortint d'aquest camí molt dret, agafarem de nou la pista fins, a uns 500m de distància, trobar-nos un corriol a mà esquerra, que ens durà a l'ermita de Meià.

• Des de l'Ermita, quedarà una baixada de 300m-.

• Just abans d’arribar a la piscina, baixem per un corriol que dóna 100 metres abans de l’arribada, que serà al mateix lloc que la sortida, a la piscina.